Czy na pewno tego potrzebujesz? To pytanie zadaje w sezonie wiosna/lato 2019, dom handlowy MYSIA3. Kilkanaście wyjątkowych sklepów, galeria fotografii oraz kawiarnia, skupione pod jednym adresem otworzyły nowy sezon zachęcając do refleksji nad istotą posiadania, używania oraz doświadczania.
Nap, Muji, Bynamesakke, Alba 1913, Glomy Sunday, Orska, Elementy/Balagan, Rilke, SVOI, 8288 concept store, Birbante Rocca, Leica Gallery 6×7, I love grain, COS i kawiarnia Deli3 bardzo jasno pokazali na czym najbardziej im zależy ponieważ wszyscy prezentują postawę #lesswaste i wyznają upodobanie prostoty. „Kupując dokonujemy wyborów – wybieramy przedmioty długowieczne, dobrze zaprojektowane, z naturalnych materiałów. Przedmioty nieszkodliwe dla środowiska, ponadczasowe i etycznie wyprodukowane. Doceniamy krótki łańcuch produkcyjny i jesteśmy dumni, że za obecnymi na MYSIEJ3 markami stoją osoby projektantów i wytwórców” – twierdzą zgodnie.
Spotkanie z mediami miało formę panelu dyskusyjnego połączonego z wystawą obrazów Filipa Moszanta oraz strefą prezentacji kolekcji. Tytuł panelu – jak i całego dnia to: „Czy naprawdę tego potrzebujesz?” Dość prowokacyjny jak na dom handlowy, ale w przypadku tego miejsca jak najbardziej spójny z jego filozofią.
Debatę poprowadziła Joanna Kulczyńska, architekt wnętrz, współtwórczyni MYSIEJ3. Z zaproszonymi gośćmi rozmawiała o tym, jak kupować dobrze w czasach konsumpcjonizmu, jak funkcjonować w świecie sezonowych kolekcji bez wyrzutów sumienia.
Wśród panelistów znaleźli się Ewelina Antonowicz – krajowa koordynatorka ruchu Fashion Revolution, Areta Szpura – ekoekspert, autorka książki „Jak uratować świat?”, Anna Orska – projektantka biżuterii z charakterem, Kasia Rutkowiak – fotograf, stylistka wnętrz, autorka bloga My Full House, Marcin Brzeziński – redaktor prowadzący magazynu VIVA! Moda, szef działu styl w VIVA.pl, stylista, Anita Czerwińska – założycielka marki NAP oraz Bartosz Ladra – współzałożyciel marki Elementy.
Rozmowom towarzyszyła niecodzienna wystawa obrazów Filipa Moszanta oraz pojedynczych przedmiotów reprezentujących poszczególne sklepy.
Z każdego z nich, wybrano tylko jeden przedmiot, któremu towarzyszył podpis – hasło, odpowiadające na pytanie CZY NAPRAWDĘ TEGO POTRZEBUJESZ?
MYSIA3 jako alternatywny dom handlowy wyznaje takie wartości jak ponadczasowość mody w oderwaniu od sezonowych trendów, prostota czy umiłowanie do przedmiotów opowiadających historię, które zostaną z nami nie tylko na najbliższą wiosnę, ale i na kilka kolejnych. Nie hołduje sezonowej zmienności mody, a inspiruje i poszukuje tego co najlepsze.
Bardzo ważnym elementem działalności domu handlowego MYSIA 3 jest również chęć dzielenia się radością życia i drobnymi przyjemnościami, których nie warto przegapić. Dlatego od kilku lat pod tym adresem realizowane są takie projekty jak „Święto Kwiatów”, „Święto ciała” czy inne tematyczne spotkania w formule kiermaszu połączonego ze strefą wykładów i warsztatów. Przez cały rok Mysia 3 zaprasza też miłośników czworonogów, a co kilka miesięcy na unikatowy kiermasz „Łapa Targ”.
Najbliższe wydarzenie to 13 kwietnia „Święto kwiatów”. Tego dnia MYSIA3 zamieni się w wielki pachnący ogród, w którym spotkacie kwiaciarzy, sprzedawców roślin, twórców wazonów i doniczek z całej Polski. Będzie można wypróbować roślinne kosmetyki, poprzymierzać ubrania oraz biżuterię z kwiatowymi motywami.
Kwiaty i wystawcy czekają na Was w sobotę od godziny 11.00 do 19.00.
Kontakt z mediami:
Bogna Komorowska
bogna.komorowska@zazamedia.pl
tel.: 601 858 198