AGAZI to polska marka obuwnicza, której filozofią jest tworzenie minimalistycznych w designie, lecz wysokiej jakości wygodnych butów „na lata”, których produkcja jest całkowicie cruelty free.
Esencją marki jest sięganie po materiały, których produkcja ma jak najmniejszy negatywny wpływ na środowisko i jak największy pozytywny wpływ na zdrowie i wygodę użytkowników.
Wszystkie modele obuwia powstają z certyfikowanych materiałów pochodzenia roślinnego, takich jak skóra z jabłek (odpadów po produkcji soków i przetworów jabłkowych), skóra z winogron (odpadów po produkcji wina we Włoszech), materiał z bambusa czy naturalnego korka, którymi wyłożone jest wnętrze każdego modelu AGAZI. Marka stawia na technologie i nie boi się innowacji, poszukując coraz lepszych rozwiązań pozwalających na postawienie kolejnych kroków w stronę tzw. „zero impact”.
Wszystkie modele AGAZI są wykonane przez polskich rzemieślników – w zdecydowanej większości kobiety – z rodzinnej fabryki z ponad 30-letnim doświadczeniem w produkcji komfortowego obuwia. Wszystkie modele AGAZI posiadają także certyfikaty obuwia dedykowanego stopom wrażliwym.
AGAZI sprawdza też swoich dostawców nie tylko pod kątem prawnym, ale także w kontekście etycznym, ludzkim – wszystko po to, by zapewnić pełne przestrzeganie praw pracownika/człowieka/zwierząt/planety na każdym etapie produkcji.